loader image

Naš ponos

Železniški muzej je začel nastajati v šestdesetih letih in se je v nekdanji kurilnici na Parmovi 35 postopoma razvil v manjši, a izoblikovan in celovit muzej. V osrednjem objektu, rotundi, je na ogled del zbirke parnih lokomotiv in drugih muzejskih vozil. Stalna razstava drugih ključnih strok, potrebnih, da železnica lahko deluje, je v bližnjem pomožnem objektu rotunde.

Tu je mogoče v prvem prostoru podoživeti ozračje prometnega urada manjše železniške postaje iz zadnjih let avstro-ogrske monarhije, ki je opremljen z vsemi potrebščinami za izvajanje prometa in prodajo vozovnic.

V drugem prostoru je devet tipov tirnih polj iz različnih obdobij in železniških uprav, kakor so se pač menjavali oblastniki pri nas. Mala tirna vozila, drezine, ki stojijo na njih, so nekoč služila nadzornikom proge in vzdrževalcem. O nekdanjem težavnem vzdrževanju pričajo ročna orodja in pripomočki. Razvoj železniškega omrežja na Slovenskem je predstavljen s sedmimi zemljevidi iz različnih časovnih obdobij, ob katerih kot priče iz preteklosti stojijo stari železniški mejniki.

Naš ponos

Železniški muzej je začel nastajati v šestdesetih letih in se je v nekdanji kurilnici na Parmovi 35 postopoma razvil v manjši, a izoblikovan in celovit muzej. V osrednjem objektu, rotundi, je na ogled del zbirke parnih lokomotiv in drugih muzejskih vozil. Stalna razstava drugih ključnih strok, potrebnih, da železnica lahko deluje, je v bližnjem pomožnem objektu rotunde.

Tu je mogoče v prvem prostoru podoživeti ozračje prometnega urada manjše železniške postaje iz zadnjih let avstro-ogrske monarhije, ki je opremljen z vsemi potrebščinami za izvajanje prometa in prodajo vozovnic.

V drugem prostoru je devet tipov tirnih polj iz različnih obdobij in železniških uprav, kakor so se pač menjavali oblastniki pri nas. Mala tirna vozila, drezine, ki stojijo na njih, so nekoč služila nadzornikom proge in vzdrževalcem. O nekdanjem težavnem vzdrževanju pričajo ročna orodja in pripomočki. Razvoj železniškega omrežja na Slovenskem je predstavljen s sedmimi zemljevidi iz različnih časovnih obdobij, ob katerih kot priče iz preteklosti stojijo stari železniški mejniki.

Vozni red muzejskega vlaka

Ponedeljek – Petek 18:00 19:00 21:00
 Sobota – Nedelja  18:00
Prazniki 13:00