loader image
1, 74 metra je premer pogonskih koles lokomotive z oznako SŽ 03-002. Brzovozno lokomotivo SŽ 03-002 so na začetku 20. stoletja konstruktorji zaradi posebnosti kraškega ozemlja naredili posebej za progo Ljubljana-Trst. Foto: Niko Dolžan
1, 74 metra je premer pogonskih koles lokomotive z oznako SŽ 03-002. Njena pogonska kolesa veljajo za največja v našem muzeju. Brzovozno lokomotivo so na začetku 20. stoletja konstruktorji zaradi posebnosti kraškega ozemlja naredili posebej za progo Ljubljana-Trst. Foto: Niko Dolžan.

 

1861 velja za letnico, ko so izdelali najstarejšo lokomotivo v Sloveniji, to je SB 718. Sprva so takšne lokomotive uporabljali za vožnjo tovornih in potniških vlakov, po 1. svetovni vojni pa le še za vožnjo lažjih tovornih vlakov, za postajne premike in na lokalnih progah. Foto: arhiv Železniškega muzeja Slovenskih železnic
1861 velja za letnico, ko so izdelali najstarejšo lokomotivo v Sloveniji, to je SB 718. Sprva so takšne lokomotive uporabljali za vožnjo tovornih in potniških vlakov, po 1. svetovni vojni pa le še za vožnjo lažjih tovornih vlakov, za postajne premike in na lokalnih progah. Foto: arhiv Železniškega muzeja Slovenskih železnic.
160 ton tehta lokomotiva SŽ 06-018, ko je napolnjena z vodo in premogom. Velja za najtežjo lokomotivo v našem muzeju. Foto: Niko Dolžan.
160 ton tehta lokomotiva SŽ 06-018, ko je napolnjena z vodo in premogom. Velja za najtežjo lokomotivo v našem muzeju. Foto: Niko Dolžan.
22,975 metra je dolga najdaljša lokomotiva v muzeju, ki ima oznako 33-037. Foto: Niko Dolžan.
22,975 metra je dolga najdaljša lokomotiva v muzeju, ki ima oznako 33-037. Foto: Niko Dolžan.