Izvrstna konstrukcija Gölsdorfa – očeta iz leta 1885, za brzovlake na progah Južne železnice. Ob prelomu stoletja v Mariboru kar 12 teh lokomotiv. V Trstu, ki je sodil v Ljubljansko vlečno inšpekcijo, pa še 8.
Po letu 1918 je bilo v SHS 16 lokomotiv. Vozile so iz Maribora v Ljubljano, na Prevalje, v Zagreb, tudi v Postojno. Do leta 1927 so bile že vse kasirane, razen št. 374 in 375, ki sta leta 1933 postali JDŽ 103-001 in 103-002. Kmalu sta bili tudi ti dve razrezani.
Zaradi velikega zgodovinskega pomena smo pridobili za zbirko muzeja št. 406 z železnice GKB (Graz-Köflacher Eisenbahn).
Tehnične lastnosti:
Druge oznake: JDŽ 103
Konstrukcijski tip: 2B n2
Letnik: 1896 (od 1885)
Tovarna: WrNSt
Teža: 78 t
Osna obremenitev: 14 t
Dolžina: 14,9 m
Premer pogonskih koles: 1.730 mm
Tlak pare: 12 bar
Moč: 515 kW (700 KM)
Največja hitrost: 80 km/h