loader image

Avstrija je v skladu s sklepi berlinskega kongresa leta 1878 zasedla Bosno in Hercegovino in jo postopoma prepredla z ozkotirnimi progami širine 760 mm. Odseke čez Ivan-sedlo in Komar je zgradila zelo strme – do 60 promilov – in jih opremila z zobato letvijo sistema Abt. Med posebnimi lokomotivami z zobatim pogonom je bilo do leta 1919 izdelanih 38 serije 97.

Ta konstrukcija ing. Feichtingerja velja kot tehnično najbolj dozorela, z izrednimi tehničnimi rešitvami. Na običajni progi doseže 30 km/h, na zobati 15 km/h. Ima pet različnih zavor. Njen mehanizem je tako precizno izdelan, da ga primerjajo z urnim.

 

Tehnične lastnosti:

Prejšnje oznake: BHStB/SHS IIIc5 728

Konstrukcijski tip: C2zzst n2+2 (Joy; Abt)

Letnik: 1913 (od 1894)

Tovarna: WLF Floridsdorf

Teža: 37 t

Osna obremenitev: 8 t

Dolžina: 10,2 m

Premer pogonskih koles: 800 mm

Tlak pare: 12 bar

Moč: 195 kW (265 KM)

Največja hitrost: 30/15 km/h