Avstrija je v skladu s sklepi berlinskega kongresa leta 1878 zasedla Bosno in Hercegovino in jo postopoma prepredla z ozkotirnimi progami širine 760 mm. Odseke čez Ivan-sedlo in Komar je zgradila zelo strme – do 60 promilov – in jih opremila z zobato letvijo sistema Abt. Med posebnimi lokomotivami z zobatim pogonom je bilo do leta 1919 izdelanih 38 serije 97.
Ta konstrukcija ing. Feichtingerja velja kot tehnično najbolj dozorela, z izrednimi tehničnimi rešitvami. Na običajni progi doseže 30 km/h, na zobati 15 km/h. Ima pet različnih zavor. Njen mehanizem je tako precizno izdelan, da ga primerjajo z urnim.
Tehnične lastnosti:
Prejšnje oznake: BHStB/SHS IIIc5 728
Konstrukcijski tip: C2zzst n2+2 (Joy; Abt)
Letnik: 1913 (od 1894)
Tovarna: WLF Floridsdorf
Teža: 37 t
Osna obremenitev: 8 t
Dolžina: 10,2 m
Premer pogonskih koles: 800 mm
Tlak pare: 12 bar
Moč: 195 kW (265 KM)
Največja hitrost: 30/15 km/h