Kot bi Gölsdorfov naslednik Rihosek vzkliknil “Nazaj k enostavnosti!", ko je ustvaril to lokomotivo. V primerjavi z Gölsdorfovimi zapletenimi, finimi in občutljivimi konstrukcijami je to močan, robusten in vzdržljiv stroj, ki ga je mogoče enostavno vzdrževati. Železnice SHS so leta 1925/26 kupile 10 teh lokomotiv za kurilnici Gračac in Srpske Moravice.
Po 2. svetovni vojni je ostalo na progah JDŽ skupaj 42 teh lokomotiv. V Sloveniji so vlekle najtežje vlake na vseh glavnih progah, v Istri celo brzovlake.
Tehnične lastnosti:
Tuje oznake: ÖBB 81, DRB 58.7, BBÖ 58
Konstrukcijski tip: 1E h2
Letnik: 1922 (od 1920)
Tovarna: WrNSt
teža: 120 t
Osna obremenitev: 14 t
Dolžina: 18 m
Premer pogonskih koles: 1.300 mm
Tlak pare: 15 bar
Moč: 1000 kW (1360 KM)
Največja hitrost: 60 km/h