Težka, zelo močna tovorna lokomotiva, predhodnica nemških enotnih lokomotiv, saj so jo izdelovali tako za pruske kot za badenske, saške in würtemberške železnice, do leta 1921 skupaj 1158. K nam so prišle med 2. svetovno vojno, ostalo jih je 49. Dobile so oznako JŽ 36 in prišle v Slovenijo, kjer so vozile tovorne vlake na vseh glavnih progah. Nazadnje so bile stacionirane v Ljubljani in Novi Gorici.
So razmeroma zapletene, s tremi parnimi stroji, da je vlečna sila bolj enakomerna in kolesa pozneje zdrsijo. Kurjač in delavničarji pa imajo težaško delo.
Tehnične lastnosti:
Prejšnje oznake: KPEV G.12; DRB 58 1226
Konstrukcijski tip: 1E h3
Letnik: 1919 (od 1917)
Tovarna: Henschel, Kassel
Teža: 140 t
Osna obremenitev: 16,7 t
Dolžina: 18,5 m
Premer pogonskih koles: 1.400 mm
Tlak pare: 14 bar
Moč: 1132 kW (1540 KM)
Največja hitrost: 65 km/h