Serija SB 29 je ena najboljših in najbolj razširjenih lokomotiv nekdanje Južne železnice, primerna tako za tovorne kot za potniške vlake. Od 1859 do 1873 so jih v tovarnah StEG, Sigl in Esslingen izdelali več kot 200.
Po 1. svetovni vojni jih je pri nas ostalo 66, vendar leta 1933 kot serija JDŽ 124 renumerirano le še 32. V uporabi le še za lažje tovorne vlake, za premik in na lokalnih progah. Št. 718 je najstarejša lokomotiva v slovenski muzejski zbirki.
Že 1949 je bila ob 100-letnici železnic v Jugoslaviji muzejsko zaščitena in približana izvirnemu stanju. 1996 ponovno restavrirana, žal nevozna.
Tehnične lastnosti:
Prejšnje oznake: SB 29.718; JDŽ 124-004
Konstrukcijski tip: C n2
Letnik: 1861 (od 1859)
Tovarna: StEG (Haswell)
Teža: 64 t
Osna obremenitev: 13 t
Dolžina: 14,3 m
Premer pogonskih koles: 1.245 mm
Tlak pare: 9 bar
moč: 300 kW (410 KM)
največja hitrost: 45 km/h